Rozhovor- Sama se sebou

04.08.2011 21:26

 Uvědomme si,že když si pořídíme morče,tak to zvířátko je odkázáno jen na nás.Nikoho jiného nemá.

Až zhruba za rok mého a Vendelínkového soužití se ve mě brobudil vášnivý chovatel,který si začíná teprve teď uvědomovat,co všechno má na starost.A věřte,že to není jen mazlení,ale i komunikace,nějaká výchova,péče a tak.Přez tuto práci se mi ale morčátka nepřestala líbít.Vendelínkovi můžu klidně nechat otevřený bok klece a on mi s tama neuteče.Je úžasné,jak jeden druhému důvěřujeme.Tohle se nedá říct o lidech =/ Příde k Vám zavíře a obejme Vás a píchne Vám nůž do zad?To asi těžko.Jsou to tvorové,kteří vám lásku vrátí,to se nebojte.Nebude to ovšem líbání ani bůh ví co,ale to,že vás někdy obdaří pocitem,jak  dobře se o něj staráte či krásným a ušlechtilým pohledem.Tohle se opravdu o lidech říct nedá =(

 

----Líbil se Vám tento článek?----

=))))

Nikča - milovnice morčat :) | 26.04.2014

Ahoooj, jedno morčátko jsem měla dříve no ale měla jsem na něj klec a tak mi vyhazoval podestýlku ven =() a tak jsem mu tam přidělala takové plastové destičky a přes ty se mi zdálo že nevidí moc ven a do okolí. Neuškodila jsem mu nějak ?? :))) :(((( :() =)) Jinak mooooooc krásné stránky a hooodně dozvědění :))) Jen tak dál :**

hmm...

kamila | 05.08.2011

Má to něco do sebe....Pěkný!!!!

Re: hmm...

Kikushka | 20.12.2011

Moc se mi to líbí :) Skvěle naspané..

Přidat nový příspěvek